Futurisztikus központot építtet a horvátok Elon Muskja
A horvát garázscégből lett Rimac elektromos szuperautó-gyártó nemrégiben egyesült a Bugattival.
A horvát garázscégből lett Rimac elektromos szuperautó-gyártó nemrégiben egyesült a Bugattival.
Az újdonság a Taycan 4S és a Taycan Turbo közötti rés betömésére hivatott.
A Toyota vezetésével a Subaru, a Mazda, a Kawasaki és a Yamaha Motor közösen fejlesztenek majd szintetikus üzemanyagokat, valamit biodízel, illetve hidrogén üzemű motorokat.
Immár hazánkban is rendelhető az EQS gyengébb és szerényebb hatótávú legolcsóbb változata.
Az egyelőre meglehetősen titokzatos modell hivatalos leleplezésére már nem kell sokat várnunk.
Mondjuk egy biciklistát már nem biztos, hogy utolérnek vele.
Az Airspeeder az ausztrál sivatagban szervezte meg a világ első, repülő autóknak szánt gyorsulási versenyét.
Az egyedi megvilágítást kapott panelt már csak komoly jóindulattal lehet hűtőrácsnak nevezni.
A Toyota, amely sokáig a hibridmegoldások híve volt a gépkocsihajtásokban, beadta a derekát és piacra lépnek az első tisztán elektromos - nem üzemanyagcellás - autójukkal.
Ez a BMW nem a külsejével, hanem sokkal inkább a belsejével hódít, és bár iszonyatosan nagyot lép, mégsem vezetni a legnagyobb élmény, hanem egyszerűen csak síri csendben utazni benne. Olyan, mint egy négykerekű business lounge.
A kocsi akkumulátora többször is újra visszagyulladt, miután eloltották.
Nagyon nem mindegy, hogy egy elektromos autót Lengyelországban vagy Svájcban használ valaki, ráadásul az sem, a nap melyik időszakában tölti valaki az autóját. Mivel éjjel visszaesik a napenergia részaránya, ilyenkor ugyanúgy hagyományos forrásból töltődnek az elektromos autók.
Remélhetőleg a cég tartja ígéretét, hogy nem egy négykerekű iPadet akar piacra dobni, hanem egy valódi Alfát.
A kétmotoros rendszerrel közel 500 lóerős.
Nem elég, ha vannak töltők, egyre inkább számít az is, milyenek.
A SEMA kiállításon többféle Mustang Mach-E tuningverziót is bemutatnak.
Elkezdte megnyitni eddig zárt töltőhálózatát a kaliforniai cég, amelynek kapcsán érdekes lesz majd figyelni, milyen árversenyt indíthat el mindez a villámtöltő-hálózatok árazásában.
2024-re már csak villanymotoros autók készülnek majd a müncheni csarnokokban.
A Volkswagen konszern új spanyol almárkájának első villanyautója olyan lett, mint amilyennek a korábban kijött VW ID.3-nak kapásból lennie kellett volna: van fantázia a formatervében, jól sikerült az utastere és a vezetésében is akad élvezet. De nem akkora adrenalinbomba, mint a "füstös" Cuprák.